Pića za poboljšanje seksa

Piće za poboljšanje spola bilo je piće koje tvrdi da poboljšava seksualne performanse ili povećava seksualno zadovoljstvo. Ova pića obično se prodaju muškarcima, iako su neki također ciljani na žene. Pića za poboljšanje spola obično sadrže različite sastojke, uključujući bilje, vitamine i minerale. Neki od popularnijih sastojaka uključuju ginseng, horny kozji korov i yohimbe. Ne postoje znanstveni dokazi koji bi podržali tvrdnje proizvođača pića za poboljšanje seksa, a ti proizvodi ne reguliraju Uprava za hranu i lijekove (FDA).

Što mogu piti da bih bio naporan u krevetu?

Na ovo pitanje nema odgovora jer različiti ljudi imaju različite sklonosti. Neki bi ljudi možda radije pili kavu ili energetska pića kako bi im pomogli da ostanu budni i usredotočeni tijekom seksa, dok bi drugi možda radije pili alkohol umjereno kako bi im pomogli da se opuste. U konačnici, na pojedincu je da shvati što im najbolje odgovara.

Zbog čega pij traje u krevetu?

Nema nikoga pića koje će vas čarobno učiniti duže u krevetu, ali postoje određena pića koja mogu pomoći. Na primjer, neki se zaklinju šalicom jake kave kako bi im pomogli da se bolje izvode u krevetu. Drugi otkriju da im čaša crnog vina pomaže da se opuste i više uživaju u iskustvu. I još uvijek otkriju da pucanj viskija ili drugog alkoholnog pića pomaže povećati njihovu izdržljivost. U konačnici, na vama je da eksperimentirate i saznate što vam najbolje odgovara.

Što bih trebao jesti da dulje traje u krevetu?

Kada je u pitanju dulje duže u krevetu, nema odgovora za sve veličine. Međutim, određena hrana može vam pomoći da traje duže povećanjem izdržljivosti i poboljšanjem vašeg cjelokupnog zdravlja. Hrana s visokim udjelom proteina i malo šećera općenito je dobra za povećanu izdržljivost, kao i hrana koja sadrži visoku razinu antioksidansa i nitrata. Primjeri takve hrane uključuju mršavo meso, ribu, orašaste plodove, sjemenke, grah i lisnato zeleno povrće. Osim toga, ostati hidrirano pijem puno vode tijekom dana može vam pomoći i poboljšati vašu izdržljivost.

Što jesti da brže postanemo teško?

Na ovo pitanje nema odgovora za sve veličine, jer će se najbolja prehrana za brže razlikovati ovisno o specifičnim potrebama pojedinca. Međutim, postoje određene namirnice za koje se pokazalo da jačaju seksualne performanse i pomažu da se brže postigne, uključujući:

1. Lubenica: Ovo sočno voće bogato je aminokiselinom zvanom citrullin, za koju se pokazalo da poboljšava protok krvi do penisa i pomaže da se brže snažno pojavi.

2. Šipak: ovo je voće bogato antioksidansima, što može pomoći poboljšanju protoka krvi i smanjenju upale.

3. Tamna čokolada: Ova ukusna poslastica bogata je spojem zvanim flavonoidi, za koji se pokazalo da poboljšava protok krvi i pomaže da se brže postane teško.

4. Jaja: Ova klasična hrana za doručak dobar je izvor proteina, što je neophodno za zdrave erekcije.

5. Špinat: Ova lisnata zelena bogata je magnezijem, mineralu za koji se pokazalo da poboljšava protok krvi i pomaže da se brže postane teško.

6. Losos: Ova masna riba bogata je omega-3 masnim kiselinama, za koje se pokazalo da poboljšavaju protok krvi i smanjuju upalu.

7. Orašasti plodovi: Ove zdrave zalogaje bogate su cinkom, mineralom koji je ključan za seksualno zdravlje.

8. Ostrige: Ovi favoriti morske plodove bogati su cinkom, što je ključno za seksualno zdravlje.

9. Češnjak

Kako mogu biti super naporno bez viagre?

Nekoliko je stvari koje možete učiniti kako biste osigurali da ostanete naporni bez viagre. Prvo, provjerite jeste li uzbuđeni prije nego što pokušate. To znači da biste se trebali ljubiti, dodirnuti i milovati svog partnera na način koji vas oboje vruć i gnjavi. Ako već niste uzbuđeni, bit će mnogo teže ostati naporno tijekom seksa.

Drugo, koristite obilje podmaza. To će vam pomoći smanjiti trenje i učiniti seks ugodnijim i za vas i za vašeg partnera. Također će vam pomoći da ostanete naporno držeći podmazan penis.

Treće, odmorite se tijekom seksa. Ovo će vam pomoći da duže traje i održavate snažnu erekciju. Možete se odmoriti povlačenjem penisa, a zatim stimuliranjem partnera rukama ili oralnim seksom.

Četvrto, usredotočite se na ugodne senzacije koje doživljavate. Ovo će vam pomoći da ostanete u trenutku i sprečavate da se ne lutate. Ako se previše zatečete u vlastitoj glavi, nekoliko dubokog udaha i usredotočite se na fizičke senzacije koje osjećate.

Konačno, nemojte podcjenjivati moć komunikacije. Ako imate problema s napornim, razgovarajte sa svojim partnerom o tome. Obavijestite ih o tome što se događa i kako se osjećate. To im može pomoći da razumiju i budu više podržani.

Posljednje ažuriranje 25/11/2022

Komentiraj